اخبار مهم
Home / آشپزی / طرز تهیه پیتزا مارگاریتا کلاسیک (پیتزا رژیمی)
18880_226.jpg

طرز تهیه پیتزا مارگاریتا کلاسیک (پیتزا رژیمی)


مدت زمان آماده سازی پیتزا مارگاریتا کلاسیک (پیتزا رژیمی) با احتساب زمان آماده سازی خمیر و پخت پیتزا ۲ ساعت و نیم می‌باشد.

جهت آشنایی با طرز تهیه پیتزا ماکارونی و پیتزا رولتی به بخش فست‌ فودها در آشپزی infdqa مراجعه نمایید.


مواد لازم جهت تهیه پیتزا مارگاریتا کلاسیک

خمیر پیتزا

۱/۲ دستور

سس گوجه فرنگی

۱/۴ پیمانه

گوجه فرنگی

۲ عدد

ریحان

به میزان لازم

روغن زیتون

۱ قاشق غذاخوری

سیر

۲ حبه

پنیر پیتزا

۲۰۰ گرم

فلفل سیاه

به میزان لازم


طرز تهیه پیتزا مارگاریتا کلاسیک (پیتزا رژیمی)

  1. خمیر پیتزا را مطابق دستورهای پیشین تهیه نمایید. جهت آشنایی با طرز تهیه خمیر پیتزا به بخش نان‌ها در آشپزی infdqa مراجعه فرمایید.
  2. سیر را ریز خرد کرده و با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون در یک تابه کوچک تفت دهید. سپس سیر و روغن را روی سطح خمیر (پس از پخت اولیه) بریزید.
  3. خمیر را به ترتیب با سس گوجه فرنگی مورد علاقه خود، پنیر پیتزای ورقه شده و حلقه‌های گوجه فرنگی پوشش دهید.
طرز تهیه پیتزا مارگاریتا کلاسیک (پیتزا رژیمی) - پیتزا سبزیجات

  1. خمیر پیتزا را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در فر با درجه حرارت ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد قرار دهید تا پنیر به خوبی آب شود و در دقایق پایانی پنجره فر را بالاتر برده و گریل را روشن کنید تا در صورت تمایل کناره‌های نان کریسپی و برشته شود.
  2. در نهایت پس از خارج کردن پیتزا از فر، سطح پیتزا را با برگ‌های ریحان تازه و فلفل سیاه تزیین کنید و پس از برش سرو نمایید.

طرز تهیه پیتزا مارگاریتا کلاسیک (پیتزا رژیمی) - پیتزا سبزیجات


جهت آشنایی با طرز تهیه پیتزا پپرونی به بخش فست فودها در آشپزی infdqa مراجعه فرمایید.


گروه آشپزی infdqa

می فایل