اخبار مهم
Home / سلامت / اسکات هالتر پا باز – بدنسازی
15788_598.gif

اسکات هالتر پا باز – بدنسازی

روش انجام حرکت اسکات هالتر پا باز

برای انجام حرکت اسکات هالتر پا باز ، یک میله هالتر را پشت گردن برده و به شانه‌ها تکیه دهید. پاها را تا جایی که بتوانید حرکت اسکات را به راحتی انجام دهید باز کنید و کمر را کاملا صاف نگه دارید. به حالت نشستن روی صندلی تا جایی که ران‌ها موازی زمین قرار گیرند پایین بروید و بعد دوباره به حالت اول بایستید. برای جلوگیری از قوزکردن و تمرکز بر صاف‌ماندن کمر می‌تـوانید به نقطه‌ای در بالای دیوار روبرو زل بزنید و از آن چشم برندارید. این حرکت بدنسازی برای تقویت عضلات کل بدن خصوصا عضلات چهارسر ران، عضلات کمر، و عضلات باسن بسیار مفید است.




سایر حرکت‌های بدنسازی عضلات جلو ران: 

سایر مجموعه عضلات بدن و حرکت های تمرینی:

حرکت های بدنسازی عضلات جلو ران

نقشه عضلات بدن و سایر حرکت های بدنسازی


می فایل